Infomobilio vidaus ekspozicija

Multimedijos ir virtualios realybės įrenginiai:

  • demonstraciniai DVD filmai apie specialybes;
  • OCULUS Glass akiniai su testais, žaidimo elementais;
  • lankstinukai apie specialybes ir karjeros galimybes su sėkmės pavyzdžiais.
 
 

 

Kompiuterizuotos mokymo vietos:

  • valdymo programos programinėms staklėms;
  • technologijų simuliavimo programos.
 
 

Programinio valdymo įrenginiai:

Programuojamos staklės:

  • tekinimo;
  • frezavimo.
 
Mechatronikos stendas:
 
  • pneomocilindrų veikimas;
  • servo pavaros;
  • jutikliai proceso kontrolei;
  • surinkimo proceso ciklai;
  • kokybės kontrolė;
  • gedimų prevencija.
 
 

Alternatyvios energetikos veikimo principų stendas:

  • mechaninės energijos vertimas į elektrą (generatoriaus veikimo principai);
  • fotonikos principai (foto elementai, jų panaudojimas);
  • energijos perdavimas ir kaupimas (elektros grandinės, akumuliatoriai).
 
 

Mechaninio reduktoriaus veikimo principų stendas:

  • keičiami krumpliaračiai sukimosi judesio perdavimui;
  • perdavimo ašys (krumpliastiebio veikimo principas);
  • sukimo momentas ir jo priklausomybė nuo perdavimo santykio.
 

 

Žmogaus fiziologinių parametrų testavimo įranga:

  • fizinės jėgos matavimas (dinamometras);
  • fizinio krūvio bei ištvermės tyrimas (iPulsus);
  • reakcijos greitis (Reksas);
  • kūno sudėties analizė (Futrex);
  • stresas ir kvėpavimo dažnis (iMon);
  • pėdos skeneris (Elinvision).

 
STEAM mini žaidimai:
 
  • žaidimas „Judanti sija”- reikia išsirinkti dvi vienodai sveriančias statulėles ir jas padėti ant judančios sijos svarstyklių taip išlaikant jos pusiausvyrą;
  • žaidimas „Karuselė“ - lavinama žaidėjo reakcija. Jis turi nukreipti krentančius kamuoliukus tam tikra kryptimi;
  • žaidimas „Elektros grandinė“- reikia apskaičiuoti elektros stiprį bei varžą ir sujungti elektros grandinę, pasirenkant pačias tinkamiausias sudedamąsias dalis;
  • žaidimas „Užkoduotas pranešimas“- tikslas perskaityti užkoduotą pranešimą. Duodama iškodavimo instrukcija ir žaidėjas stengiasi perprasti šį kodą;
  • žaidimas „Rekonstrukcija“- žaidime iš duoto brėžinio reikia rekonstruoti senovinės šventyklos kompleksą ir sukurti jos trimatį vaizdą.  
 
 

STEAM mobilios laboratorijos klasė:

  • supažindinimas su fizikiniais reiškiniais ir matematikos nauda;
  • elektronikos pagrindai;
  • mechaninė galia ir sukimo momentas;
  • matematikos santykis su gamta.

Tęstiniai techninės kūrybos projektai mokyklose, mobilūs technikos būreliai:

  • robotų (sumo) varžybos;
  • formulės 1 modelių varžybos;
  • trimačių spausdintuvų praktinis  panaudojimas;
  • nesudėtingų metalo gaminių gamyba programinėmis staklėmis;
  • elektroninių prietaisų kūrimas (pradiniai nesudėtingi gaminukai);
  • „Saulė veža“ tęsinys;
  • „Paversk savo mokyklą išmaniąja!”.